donderdag 8 november 2012

Tim jarig

Hallo ik ben 5 noveber jarig ge weeest . Het was heel leuk .het was ook heel leuk .ik kreeg van papa en mama wii spel wat skylanders heet . Dat is een spel dan heb je popentjes en als je die op een portal zet komen ze in het bildscherm tot leven .ik zat er heel veeel op . je kent ook meer kopen en toen had ik van papa en mama nog een popetje en het was wel een betje druk maar ik had er geen last van want ik zat boven op de wii .


Ik kreeg ook nog een spel wat boom ! boom! baloon heet en dat is een spel dan moet je en balon in een ronde bol zetten en heb je gaaatjes aan de zijkanten daar moet je dan tokjes in stenken en als de balon ploft ben je af!


.ik kreg van mijn opa een kluis en daar had ik heel veel snoep in ge aan en

ik had 2 xxl reepen van chocolade niet heel maal op en van me oom heb ik 5 onderbroeken gekreegen .ik hebvan me anderen oom en tante had ik een cado bon gekreegen. ik had daar na nog een cado bon gekreegen en van Arie een zak met kuigom .en van meij andere ooom en tante had ik dat boom! boom ! baloon spel en ik mogt heel laat naar bed en we ginge eten een worst en hot dog en hamburger maatr we konden geenn patat eten en dat vond ik ook niet zo leuk maar ik vond het wel heel leuk en ik ging al een mar spelen met mijn cadoos en die dag daarvoor was Stefan jarig en ik kreeg ook alemaal geld $$$$$$$$$$$$ op school heb ik het ook nog gevierd en ik ging en blikkje sisi uit delen met kindermixs en d3e kinderen von dhet oook heel lekker en ik had ook nog het spel uit gespild maar nog niet de andere sieri en er stonden alenmal lekkeren dingen op de taavel en we hadden de taafel naar de woonkamer ge stuurt en 7 november ging ik naar de bart smit om popetjes te kopen en ik speel er nog steeds mee . Ik vind het nog steeds heel leuk
en ik giing oomk nog klassen rond me Lars de boer ik

eindeTim




Geen opmerkingen:

Een reactie posten