donderdag 8 november 2012

Stefan's verjaardag .

Mijn verjaardag was heel leuk op school .


En het eindelijk zondag was .toen was ik heel blij.

Ik moest wachten tot me moeder kwam ze kwam om half 11 .

En eindelijk was mama er .Toen kreeg ik het grote cado van papa en mama .

Ik kreeg een politie bureau van lego .

Ik vroeg het wel en tuurlijk geven papa en mama het wel om dat het anders niet leuk is .

dus ik was heel blij met het cadoa ik hem meteen in elkaar zetten .

Ik deed het met me broer en later kwam mark's vriend en die ging helpen dat ging lekker snel om dat we met ze 3 waren dus ik was daar wel blij mee .Ik vroeg voor me verjaardag aleen maar geld met een kaart er bij en eendje was heel grappig om dat ik hem open deed toen zat er 15 euro in.En er zaten aapjes in die klapte dat was wel grappig vond ik .





En me visite waren me opa en oma en me anderen opa en opa en me nichten kwamen ook nog en me neefjes en mij frienden en frank en erika met de kids en Meno was er en me anderen oom en mij ooms en tantes kwamen en nog veel meer .

Ik kreeg heel veel geld ik kreeg wel 166 euro ongeveer .

Ik heb er een ding van gekocht skaylanders gekocht dat spel is heel leuk vind ik .

Ik heb er al heel veel mee gespeeld ik ben al bij wereld 5 en dat is wel moeilijk hoor.

Toen het avond was gingen we met ze allen een spookhuis maken en bijna niemand durfde er in en ik was natuurlijk de lijder van het huis en ik wandelde ook mee met de auders om dat ze moeten weten waar ze heen moeten en hun waren heel bang .

Toen ik naar bed ging vond ik wel jammer maar ik was heel moe door die druken dag dus toen ging ik maar naar bed .

En we hadden een broodje met knak worst gegeten en we hadden tulband .

we gingen de taart voor de verjaardag maken maar we hadden hem al eerder gemaakt en voor die dag dat ik jarig was toen gingen we hem versieren anders is het niet meer goed dus haden we het maar toen gedaan .

en dit was de verhaal van Stefan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten