woensdag 28 november 2012

ketting eraf

Ik/Thijmen ging naar school en ik haalde iemand in. En toen ging mijn ketting eraf. En dat was best gevaarlijk. Want een auto kon tegen me aan rijden. Gelukig ging ik op de stoep rijden.Ik dacht dat ik niet kon stoppen. maar ik remde met me voetten. ik wachten tot alle autos voor bij waaren. Ik stak over en toen wachten op mijn mamma ik zetten mijn fiets in het rek. ik ging naar mijn klas en toen zij ik tegen juf mijn ketting ligt er af. en toen gingo lars en tim en juf gingen mijn fiets maken en toen het  het klaar was  toen mocht ik in de klas 2 rondjes rijden. en ik was blij toen mijn fiets was gemaakt.
EINDE VAN YARA EN THIJMEN.






1 opmerking:

  1. Wat een avontuur! Gelukkig kun je nu weer fietsen. X mamma van Thijmen

    BeantwoordenVerwijderen